kumsalasel_1034 Merhaba anneler sabah uyandığımda vajinam sanki yere düşecek gibi bir ağrı ile uyanıyorum ardından kasık ağrısı eşlik ediyor ve gün boyu sürüyor :( aynı durumu yaşayan var mı neler yapıyorsunuz bu ağrı karşında
Sun kumsalasel_1034 bnde 35 deyim aynıyım dün doktorum normal dedi açılcakki doğum olsun dedi acı olmassa normal değil dedi
Eylul-Ada2020 Günümüz aynı bende öyleyim aşağıya aşırı baskı var kanala yerleşmiştir belki çünkü benim uzun zamandır aşağıda kafası 27 Nisan sezeryan günümüz hayırlısı acele ederse artık 🌸
kumsalasel_1034 Eylul-Ada2020 Allah kucağına almayı nasip etsin canım benimki hala kanala girmemişti belki bu ağrıların sebebi dönüyor olmasıdır inşallah
Neslihanahmet Canim bende ayni durumdayim 34+5 teyiz kontrole gittigimde bebegin asagi dogru dondugunu soyledi sezeryan istiyorum galiba erken dogurcam ben bu agri ve baskiyla
kumsalasel_1034 Neslihanahmet inşallah benimkide dönmüştür ben normal İstiyorum çünkü :) sabırsızlanıyorum son haftalar diye sanırım
Semfer 37+2deyım benmde ağrılarım arttı sancı bıcak saplanıyor asagıya bıde öyle tekme vuruyo kı aynı anda artık dayanılmıyor 😔
Zehralp Benimki baş aşağı imiş kanala geliyormuş bende normal doğum istiyorum inşallah bu şekilde devam eder ve normal doğum olur Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin