Purlife aynen öyle kızlar kesinlikle aşermeyle alakası yok,ben ilk gebeliğimde ilk zamanlar turşu yerdim çiğköftw filan sonraları tatlı yedim yani canım ne isterse bi insan dokuz ay boyunca ayni şeyi aşermez ki zaten illaki istekler farklı olur,şimdi ikinciye hamileyim kız istediğim için sanki kız hissediyorum 😂ama en önemlisi sağlık rabbim sağlıklı hayırlı evlat versin de gerisi boş ,