Ahhh yanlız değilmişim ama çok şükür geçiyor sadece sabret sana söylenenlern hepsi bana da söylendiii 🙂 aynı ilacları bende kullandım vs vs hatta hastanede bile yattm günlerce serum cıktıgı anda tekrar cıkartmaya basladım 🙂 halsizlik hicbişry yapmama istegi sürekli bi değişik ruh halleri
( hep böyle gidicek düsüncesi ) suan 14 haftalık olduk biz ve 2 haftadır felan sadece aksam üzeri çıkarıyorum oda arada bir 🙂 ve inan bebek alacagı besini alıyormus bunu ilerleyen zamanlarda görüceksin ben aglıyordum bu bebek nasıl büyicek nerden vitamin alacak diye ama işte o kendine yetcek kadarını alıp gerisini yolluyomss 😂