Sermec27
ben yaklaşık 10 yıl doğum kontrol hapı kullandım, hem adetimi düzenledi (çok fazla geliyordu, kansızlık çekiyordum), hem cildimi düzenledi, hem de göğüslerinle güzel bir dolgunun verdi. Tabii hamilelikle ilgili tek bir sıkıntı bile yaşamadım. Bıraktıktan 15 gün sonra da hamile kalmıştım☺️😇
Doktorum tavsiye etmişti tabii, en hafif olanından.. bir danışın isterseniz.