Canım benimde 28. Haftada suyumun azaldığını söylediler. Sonrası yakın takip, ciğer geliştirici iğne vs.
ben her gün havuç suyu içtim , deveci armudu yedim ve bol bol su içtim. Tabi sürekli dua etmeyi de ihmal etmedim. 34te doktor suyu normal dedi, şimdi 36. Haftanın içindeyiz. Bazen vücudumuzun susuz kalması ile ilgilide demekki diye düşünüyorum ama doktorlar içtiğimiz suyla ilgisi yok diyor.
inşallah sanada faydası olur