Gunes_ Kızlar 2 nısanda gıttıgımde 1881 gramdı bebegım dun gıttım 2.539 gram dedı bu kadar surede bu kadar kılo alması kafamı karıstırdı normalmi sizce yoksa bir yanlışlıkmı var
Deletedmom317 Gunes_ iyimis masallah ama bazen yanlis olcebiliyormus cihazlar. Ins seninki dogrudur cnm❤