Kızlar merhaba bende 33 haftalığım. O haftalarda başlamıştı bende de. Erken doğum olur die çok üzülmüştüm. Magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor. Ben hem magnezyum kullandım. Hemde 2 güne bir sade soda içtim. Solunuza doğru uyuyun gece ve bacak aranıza yastık alın daha rahat günler geçirirsiniz 🥰💞