Kızlar merhaba gittiğim özel hastahanede ayrıntılı ultrason parasından ziyade sadece hasta ile yapılıyormuş yani eşler giremiyor öyle olduktan sonra o kadar para vermek istemiyorum. Devlet hastahanesi için kaçıncı haftalarda randevu alınmalı geç kaldınız yada erken henüz dememeleri için bilgisi olan yazarsa çok sevinirim ☺