Merhaba arkadaşlar,
Şeker yükleme testimi sonunda yaptırdım. Benim önemsediğim bir testti, sonucu çok şükür iyi çıktı. Ailemde şeker hastalığı genetik, olmasa bile yine yaptırırdım. Bu arada doktora neden gidiyorsun, sakın ha testi yaptırmaya diyen yakınlarım oldu. Sebebini sorduğumda uzmanlar öyle söylüyor dedi. O uzmanlarda Canan karatay gibi her konuda yorum yapan ama pek çok defa hekimliği sorgulanmış soruşturma geçirmiş kişiler. Lütfen bebeğiniz ve sizin için ne yapılacaksa sabah programlarında her konuda olur olmadık yorum yapan sözde doktorların dediklerini değil kendi araştırmanız neticesinde karar verin. Bebeğe bir anda bu kadar şeker yüklemek doğru mu diyenlere de oluyor. Benim beslenmem sıfır şeker içermiyor. Kimseninde böyle beslendiğini zannetmiyorum. Bir defaya mahsus önemli bir durumu ortaya çıkaracak bir testin zarar vereceğini düşünmüyorum. Bu arada sıvı içerken mide bulantısı, kusma gibi sorunlar yaşamadım. Aromalı şekerli suydu işte. Aç karnına 75 mg içtim. 3 defa kan alındı.