Susam88 Merhaba arkadaslar 19. Haftamdayım bir iki gündür hafif kasık ağrım oldu batma şeklinde acaba normal mi sizde bu haftalarda yasadınız mı
Meriwa Susam88 bende 23 haftadayım yalancı sancılar başlayabilir diye programda yazıyodu belki ondandır ara da nadiren oluyo çünkü