Sznmstf Normalde 36+2 ama ultrasona göre 37+5. O yüzden son 17 ama kız bebek bu ne zaman geleceği belli değil zaten kasılmalarımda çok oluyor. Gece yatıyorum acaba bu gece doğar mı sabah kalkıyorum acaba bugün doğar mı diyorum 😃 bir damla sıvı gelse ayy suyummu geldi acaba diye koşuyorum🤣🤣