Bende defne hastanesinde Raziye hoca ya gidiyorum gebelik öncesi de de 2 senedir ona gidiyorum 5 sene sonra sayesinde hamile kaldım ilgisi bilgisi tartışılmaz derece iyi cok sevecen cana yakın uzun süre gormediginizde ozleyeceginiz bi insan siz gitmeseniz bile o size mesaj atar durumunuzu sorar ilgilenir bi cok arkadaşıma tavsiye ettim her giden cok memnun kaldı üniversitedeki Arif Gongur hocayada detaylı için gittim kendiside cok 8lgili cok iyi bi doktor ama kolum universite ortamı hem temizlik açısından hem kalabalık açısından once orda doğum yapıp yapmayacaginiza karar vermelisiniz bi yakınım orda prof a ozel amilyat olduğu halde amilyat hanenin pisliginden bahsetmisti kendisi amilyqthaneye alindiginda sedyede diger hastadan kalma kanlar varmış o soyleyince örtüyü kaldırıp ona yat demisler amilyata yürüyerek kendisi gidiyor. Bende defne hastanesinde Raziye hocaya amilyat oldum cok memnun kaldim basit bi amilyat olmasina ragmen hemsiresinden amilyathane ekibine herkes güler yüzlü ve ilgili bi kac kezde aşılama için doğum hanede bulundum aynı şekilde ebelerin sıcaklığına ilgisine bayildim biraz uzun oldu ama cok hassa bi konu doktoru insanin icine sinmeli ben cok doktor gezdim arastirdim zor vi durum oldugunu bildigimden detayli anlatmak istedim sonuc olarak size tavsiyem Raziye hocadır