Subuss6 Kızlar fitil kullanıyorum ve çok fazla akıntım oluyor 5+6 yım iç çamaşırımı ıslatacak kadar akıntım var bunun sebebi fitilden mi yoksa yeni gebelikte herkesmi yaşıyor merak ediyorum enfeksiyondan felan olurmu acaba 😳
mysweetbaby Subuss6 ilaçtan oluyor bende kullanıyorum, günlük ped ve havlu kağıtları katlayıp koyuyorum çünkü baya sırsıklam oluyor 🤦🏻♀️
Kbrahrl Subuss6 gebeliğimi 4 haftalıkken öğrendim 28 haftalık oldum hala kullanıyorum hala o sulu akıntı oluyor endişelenme canım ☺️
tugce67-67 Subuss6 fitil fazlalığı atıyor canım , ilacı kullandığın süreçte günlük ped kullanmanı tavsiye ederim ,kullanırken hep beyaz beyaz akıyor çünkü fazlası