Kızlar 10 haftalık hamileyim pıhtılaşmam var iğne kullanıyorum bulantılı zor bi hamilelik dönemi geçiriyorum ara sıra bai ağrım olurdu ama iki gündür devamlı olarak başım ağrıyor ve enseme vuruyor daha sonra tansiyon ve şekerime baktırdım sıkıntı yok başka bişey olabilir mi ağrı kesici içmek istemiyorum ve içmiyorum 🥴