Mercimegiiim Kizlar 14 haftalık oldum kaşık ağrısından duramıyorum normal mi ? Büyüdüğü için mi yardımcı olur musunuz
Gunsss Bende 15+2 deyim. 14. Haftada başladı kasık ağrım şiddetli değildi ama hep vardı ağrı. 15. Haftada yeri değişti dayanamadım dün doktoruma gittim. Kasılman var dedi iğne verdi onu yaptırdım haftaya tekrar kontrole gideceğim.