Busraakrk geçen hafta 27 haftalikken bende aynı şeyi yaşadım. Miktarı sizinki kadar olmasada su gelmişti doktorum bebegin suyu olsa devamlı gelir dedi muayenede. Muhtemelen akıntı ya da idrar kaçırıyosun dedi. Kendinizi takip edin duruma göre doktorunuzu arayın. Gönlünüzü ferah tutun inşallah 🌺