Aysessss benimde 50lik yapıldı, 140 cikti.tam sinirdaydi yani.doktor dikakt edersen düzelir demişti ama ben günde bir tane çikolata yiyordum.kota koymuştum kendime ,bundan 3 hafta önce sağlık ocağında test yaptık tekrardan glukozim çok yüksek çıktı. Ve doktorum eşime kesinlikle cani istese dahi alma falan baya tembihledi o günden beridir tatlı, hamur işi, pirin pilavı yemiyorum.kepekli ekmeği bile bir dilim 2 dilim yiyorum. Senin ki canım sınırın altında,doktorun dikkat et demediyse rahat ol canım abartmamak şartıyla ye sen 😊