sndsk Kızlar hamile kalmadan önce 75 beden sütyen kullanıyordum doğuma az bi zaman kaldı öyle aman aman büyümedi de zaten göğüslerim emzirme sütyenini kac beden almam gerekiyor ? Bir beden büyük mü alayım kendi bedenimi mi
Tbaaa sndsk sırtın hiç genişlemedi mi ? Ben de 75b kullaıyodum mezurayla ölçtüm 80 çıktığı için 80 aldım kabı da bi büyük aldım ama süt dolar doğumdan sonra yine büyük al dediler
rabnaz6822 sndsk bende gebe kalmadan önce 75 takıyordum .2 tane emzirme sütyeni aldım birini 80 diğerini 85 aldım 😅85 olanı hiç takmam herhalde çuval gibiydi😅😅
Tbaaa RabiaOkan hmden aldım ben indirim varken. Bez gibi olanlardan alma göğüs ucunu çok belli ediyormuş
Deletedmom127 sndsk canım şöyle ki ‘ şimdi büyümüş olması lazım göğüslerin’ şuan hangi beden takıyorsun o bedenden emzirme sütyeni al. Ben 80kullanıyodum şimdi 90 aldım mesela
Sibelgokhan sndsk canım göğüslerini alttan ve gogus ucundan ölç internette gögüş ölçümü yaz çıkar nasıl ölçeceğin.olculerinide oraya yazınca sana en uygun sutyen bedenini söylüyor, bende 75 kullanıyordum,ölçtüm şuanda göğüs ölçüm 85 A cup
Skarakas sndsk benim de oyleydi 75 beden kullaniyordum bitane alayim dedim 85 aldim ama pişmanım benim doguma kadar 90 olacak gibi suan da bile sıkıyor. 26. Haftadaya girdik