Sibelgokhan ha tamam canm ben 30+2 malum artik zaten bebiş yerinde durmuyor önceden de 25 haftadan beri bacaklarıma hep kramp girerdi özellikle uzandığım zaman ve geçmezdi şimdi sabah kalktım Kahvaltı hazırlamak için ayaktayım bir anda sağ dizim kırıldı diz kapağıma hani kalçaya iğne yaparlar yanar ya öyle bir yangı girdi şuan yine yanıyor yukarıya kadar atıyor kramp değil yanıyor bacağım yakan bir ilaç gibi birde sol göğsümün altında sanırım bir ayak var :))) şuan nefesim çıkmıyor orda hareket olduğunun farkındayım acaba bebeğin ayağı mi kaburgama batan bir de bu bacak yangısını hiç yaşadın mi?