Semos37 123hhh 24 şubat son reglim sabahları çook midemm bulanıyo kasık ağrm var yatıp dinleniyorum progestan kullanıyorum bir düşüğüm var diye annem bakıyo bana yatıyorum ☺️
Gozde_coskun 123hhh şükür ki 8 haftalık hamıleyım hıcbı sıkayetım yok desem ıyıdır bıde 9 aylık bebegım var sadece yorgunluk oluyor 🙏 21 subatta adet baslangıcım son kez
Eemmyy 123hhh 28 Şubat son regl tarihim. Aşırı mide bulantısı halsizlik yorgunluk iştahsızlık herşey war çok kötüü😑
Erdeminannesi0219 123hhh 7+3 hiç bir belirti yok bugünde miniğimizin kalbini dinledik. Sadece biraz suçluluk duygusu var içimde oğluma ihanet etmişim gibi hissediyorum 🥺bu arada 14 aylık bir oğlum var bu 2. Gebelik
gulumse0611 Semos37 bnmde 24 şubat aynıyız sizinle bnmde lekelenme oldu sonra geçti iğne oluyotum bnde genelde yatmaya çalışıyorum ama yemek yapmak gerekiyo 🙄
Semos37 gulumse0611 geçen gün çok açık pembe akıntım oldu geçti ama hemen bi kere geldi progestan fitil kullanıyorum ağrılar ayakta kaldığımda oluyo yatıyorum geçiyo annem bende bir haftadır eşimden de allah razı olsun annem yokken o işten gelince yapıyodu tehlike geçene kadar bu şekilde olucaz artık tedbir amaçlı verdi fitilide ilk gebeliğim düşükle sonuçlandığı için
gulumse0611 Semos37 bnmde oldu geçen hafta oldu hatta başta açık pembeydi sonra kahverengiye döndü bnde hep yattım bikaç gündür artık kalkmaya yemek yapmaya başladm ayakta durunca çok belim ağrıyo bnmde korkuyorumgene kanama olucak diye iğne oluyorum bıgün gene oldum bakalm hayrlısı şu üç ayı bi atlatsak 🤲🏻
Semos37 gulumse0611 öylennbirtanem dikkat edelim hayırlısıyla geliceği varsa öyle bi geliyo ki benim ilk düşüğümde yattım hep sadece tuvalete kalktım düştü yani durduramıyosun yiyecek ekmeği içecek suyu olunca o bi şekilde doğuyo rabbim evlatla sınamasın isteyen herkese hayırlısıyla kucağına almayı nasp etsn insan br kere yaşayınca aynı şeyleri yaşayacağını sanıyo korkuyo pozitif olup bebeğimize güzel enerjiler göndermeliyiz
Sedaca Ben henüz 6+4 üm sureklı mıdem bulanıyor kusuyorum. Dun bır ılac ıctım prilam dr bugun hıc mıde bulantım olmadı cok şükür.
gulumse0611 Semos37 amin inşallah sağlıkla alırız kucağımıza herşey güzel ilerler allahm yaşatmasın o acıyı bizlere benm ikiz biraz daga korkum artıyo doktor bana yatmakla ilgisi yok dedi dinlen ama rahim kasıyo kendini dedi aslnda hep yatmaklada değil demekki srnin dediğin gibi annemde yiycek ekmeği varsa yaşar diyo öyle aslnda bunu idrak edebilmek önemli herşeyin hayrlısı 🌸🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Gul32 7+1im. 28 şubat son adet tarihim. Halsizlik, kasık ağrısı, koku hassasiyeti var bende.. Çarşamba günü kalp atışı için gideceğiz inşallah
Aygunhatice_06 Gul32 sizinle ayniyiz carsamba klp atsi dinlicez pkoluyum bide bn dgal yolla hmile kldim
Dilruba92 20 şubat son ama 4 gün gec döllenmiş miniğim henüz 7+6 dayız ondan 3 gündür özellikle miğde bulantısı ve kökü hassasiyeti mahfetti beni herşeyden tiksinir oldum 🤨 onun haricinde iyi çok şükür 🙏🏻
5naz Sedaca rabbim sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip etsin bende çarlamba gşdedem 7+1 olucam o gün inşallah duyarım… Karından bakarak mı duydu yoksa alttan mı muayne etti
Sedaca 5naz canım benı de 7. Haftamda cagırmıstı ben dayanamadım erkenden gıttım 6+3 te. Doktor mıde bulantıların basladı mı dedı evet dedım ozaman erken degıldır dedı. Karından bakarak duydu ama minicikkk bir şey 🙈 Benım 5. Hafta sonunda kusmalarım basladı
Gul32 Aygunhatice_06 Inşallah duyarız bebisleri 😊 ben klomen ve catlatma iğnesiyle kaldım. Ama zaman geçmiyor çok sabırsızlandım ben 😅
Aygunhatice_06 Gul32 ben 5 haftalikken ogrendim hic belirtim yoktu hasta bile olmamistim iki ay gcmisti rabbim nasip etti cok guzl bi duygu bn gittigimde ilk muanede klp atisi yni baslamisti cok az vardi