Kızlar 40+1 den günaydın 😬
8 de hastaneye yatacağım.. muayene sonrası propess ile ( fitil) doğum sürecim başlatılacak.. oğlumu kim bilir kaç saat sonra kucağıma alacağım bilmiyorum ama hepinizden hızlı,kolay ve sağlıklı bir doğum için dua bekliyoruz 🙏🏻İnşallah burda çiçeklerle böceklerle doğum hikayesi yazmak bana da nasip olur 🙏🏻❤️