Vee sonunda o beklediğim gün geldi banada nasip oldu doğum yaptığımı buraya yazmak 🙏🏻Gelelim nasıl doğum yaptığıma 4 gün önce nişanım gelmişti doktora gittim ve doktorum bebeğin kafasının hâlâ çok yukarda olduğunu ve hiç açılmam olmadığını söyledi eve gönderdi tabi bnm moral sıfır, neyse dün gece 1 gibi sancılarım başladı ilk önce umursamadım doğum sancısı değildir diye ama aralıkları sıklaşınca sabah yine doktora gittik zatwn kontrolümüzde vardı, doktorum alttan muayene etti ve bnm o sancılarıma rağmen yine açılmam yoktu normal doğum yapma şansımın 100/20 olduğunu söyledi ama tercihi yinede bana bıraktı beklemek istiyorsan bekleyelim dedi ama o kadar sancıyı çekipte sezeryana girmende mantıklı değil çünkü açılman yok dedi bizde eşimle konuştuk karar verdik sezeryana tabi ben korkuyorum haliyle kendimi rahatlatmaya çalışıyorum ve sezeryan vakti geldi spinal sezeryan yaptılar, dün saat 13.00 da paşama kavuştum şuanda Yanımda mışıl mışıl uyuyor 😍 siz siz olun sakın korkmayın çünkü gerçekten de içine kokusunu çekince bütün acılarını unutuyormuş insan🙏🏻Darısı tüm hamiş annelerin başına biraz uzun oldu hakkınızı helal edin sağlıcakla kalın🙏🏻🌸