Iyi geceler tüm uykusuz hamişler. tüm gün baş ağrısı çektim migrenim tutmuştu. Eşim masaj yaptı biraz git gide şiddetlendi. Parol da etki etmiyor diye içmeyip sabredip uyurken içmek istedim. Sonra duşa girip rahatlayayım dedim ama karnım ağrıyordu. Malum bu aralar sık sık ishal oluyordum. Yine öyle oldu biraz. Sonra bir Parol içip banyoya geçtim çamaşırımı çıkarırken bir baktım ki kanlı akıntı yoğun bayağı. Duşa girdim rahatladım bayağı. Karnım da hafif ağrı yer yer kasıntı oluyordu. Biraz uyumam gerektiğini düşündüm. 2 saat uyuyabildim. Karnım hala sabit bir şekilde ağrıyor biraz daha şiddetli. Sırtım ve bacaklarım da ağrıyor. Nişanı gelenler, geldikten ne kadar sonra doğum yaptınız acaba? Şu an doğum sancısı mı çekiyorum?