Momyy91 Kızlar doğumum Temmuz ortası gibi denk geliyor inşallah. Kıyafet seçimi olarak ilk zamanlar 40 I çıkana kadar uzun kol düşünüyorum sizin fikriniz nedir tecrübeli anneler ?
Cerenbk Temmuz 26 da doğum yaptım gündüzleri sadece yarım kollu çıtçıtlı badi ve çorap akşamlarıda alt patikli pijamasını giydiriyordum yeterli oluyordu. Terlerse daha çok hasta olur
RuzgarsMommy Benim ağustos da dogum uzun kollu düşünmüyorum hic. Kolsuz ve kisa kollu bodyler aldım. Hastane çıkışları uuzn kollu olur sadece. 1 ay giyer zaten bunlari da 2. aydan sonra uzun kollulara geçeriz 3-6ay hep uzun olcak.
Gulanelis RuzgarsMommy canm yeni doğan üşür uzun kollu da giydirmelisin kalın değil ince ve pamuk olursa hava da alır