Selinburak Kızlar 34+2 günlük hamileyim ama 3 gündür geceleri çok kötüyüm bugünde hareketleri mahvetti ayaklarım ağrıyor çok yorgun düşüyorum normal mi vajinamdan çıkacakmış gibi bir his var doktora gitmeli miyim? ilk gebeliğim korkuyorum
Esma111 Selinburak benimde aynı 34 haftadayız akşamları çok fena oluyorum yerimden kalkamıyorum çok baska hissediyorum birazda ağrı. Ben çareyi dinlenmekte buldum. Çalışıyorum gündüz çünkü. Akşam güzelce dinlenince o aşağıdaki hareketleri yukarı geliyo tekrardan. Umarım erken doğurmayız böyle diye diye😁 siz de dinlenin bool bool
Sun Selinburak doğuma hazırlıkmış bu ağrılar normalmiş ağrınız yoksa normal değil dedi doktor endişelenmene gerek yok cnm
Kubbraa Canim bnde 34+4 um geceleri uyuyamıyorum ates basmasi terleme ayaklarmin yanmasi hersey var normal yani bunlarin olmasi
Arzuarzu p_A ya kuzum benim dün yatışım yapıldı bebeğin başı çok aşağıda ve baskı hissediyorum hareketleride dediğin gibi üst bölgede sağ yanlarımda herkeste aynı olabilir mi bilemem kendimden yola çıkarak söyledim yinede yanlış bilgilendirmek istemem