minikinannesi_ Secil_10 Asla diye bir şey diyemem herhalde annelerimiz anneannelerimiz nasıl doğurmuşsa zorunda kalsak biz de doğururduk ama şuan imkanlar böyleyken akla getirilecek bir şey değil bence tabii
fosforlukalem Secil_10 yenidoğan yoğun bakımı olsun illa diye bir sürü hastane araştırdım. Sırf olmadığı için çoğu iyi doktordan vazgeçtim. Evde doğum kabus gibi bişey bence
damla_25 Ben yurtdisinda yasiyorum arkadasim hastaneye yitmisti acilmasi 2 cm diye eve gondermisler kiz evde dogum yapti kiyamam cok korkmustu hastaneyede gidemedi dogum yapinca doktor eve gelmisti mecburda kalinca oluyor
Elcinkarahan Yani koronadan dolayı belki düşünülebilir fakat riski çok fazla bebeğin sağlığının Allah korusun ne olacağını bilmiyorsun belki solunum cihazına ihtiyaç duyulacak daha farklı sıkıntılarda olabilir çok tercih etmem zor durumda kalmadıkça
Deletedmom138 Secil_10 asla demem gerekirse tabiki yaparım asırlardır evde doğuruyor insanlar, son yüzyılda hastanede doğuruyoruz 😂
Secil_10 Ben araştırdım doktorlar ücretsiz geliyorlarmış eve eğer korona geçmezse ben evde yapcam ve doktorum en çok tercih edeceğim şey deditabiki riskleri var ama onun içinde bir çocuk doktoru gerekliymiş oda 1 2 milyar alır dedi
Zlhb Secil_10 büyük konuşmayım ama asla tercıh etmezdim yenı doğan yoğun bakımı olmayan hastane bıle ıstemıyorum evı hıc ıstemem bır kere sterıl degıl ıstedıgımız kadar temızleyelım ameliyathane doğumhane hıjyenı yok halı koltuk tozu tüyü var yani en basiti