Canım ihmal etme git mutlaka bende geçen ay kullandım virüsten dolayı gidememiştim doktorum gelmezsen iğnesiz pek etkisi olmaz dedi bu ay yine kullandım ama benim kullandığım ilaç letu çatlatma iğnemi vuruldum gitmen en doğrusu rabbim kucağını doldursun inşallah 🙏🏻🤗