Kızlar gittim doktor izne ayrılmış polikinlige gidiyordum hastanede dogum yaptırıcaktı sımdı hastaneyi aradım bana söylenen fiyatlarla uyuşmuyor yuksek söylüyorlar moralim cok bozuk cok kötüyüm ortada kaldım bana Pendik civarında önericeniz doktor varmı cok kötü bı haldeyım