Kızlar cok moralim bozuk doktorum izne ayrılmış polikinlige gidiyordum hastanede dogum yaptırıcak tı o doktorun fiyatiyla hastanedeki fiyat aynı deıl bana önerdıgı doktor fıyatı farklı resmen ortada kaldım cok güveniyordum o doktora cok iyi Bi doktordu ben ne yapıcam sımdı moralim cok cok bozuk pendık civarında doktor önerisi olan varsa yardımcı olsun lütfen cok kötüyüm