Kızlar cok kötüyüm gittim doktor izne ayrılmış sımdıde hastane fiyatları degısmıs fiyatlar yukseldı doktorun oldu polikinlige gidiyordum fiyatlar farklıydı hastane fiyatları farklı pazartesi gel dedi kendisi yok ortada kaldım hangı hastaneye gıdıcem cok kötü bı durumdayım cok