Arkadaşlar merhaba , şu an 28+4 hamileyim ve pompayi şimdiden alayım diyorum, mastit olmaktan çok korkuyorum bebek emmezse diye bir arkadaşım doğum sonrası çok ateşlendi, malum tecrubesizim, philips manüel pompayi öven çok oldu kullanan var mı acaba yardımcı olur musunuz , sizin öneriniz nedir ?