Kizlar bi sorum olcak ayip olcak biraz ama ben 39 haftalik hamileyim esinle iliskiye gir dio doktor ama benim kafamda soeu isareti bundan bir kac gun once girmistik ama simdi devam et diyor dogum icin gelmesi icin sizce ?
ve bi sorum daha olcak iki gundur alt karnimda sanci oluyor ve karnimda sertlesme normalmi sizce bu yada dogum yaklastimi ?