Kızlar ben ilk gebeliğimi öğrendiğim zaman değerim 32,1 di 3 gün sonra 167,9 cıktı sizce bu artış az mi ? Ve su an 4+3 üz bugün doktora gittim keseyi gördü ama çok çok küçük olduğunu söyledi kesenin yani 1 mm falan o kadar çok küçük olduğunu söyledi heralde cihazi iyidi görebildi pazartesi tekrar gel net görelim Dedi