selam kızlar yardımınıza ihtiyacım var 29 haftalıyız bi kaç gündür bacaklarım kaşınıyor bugün kolum başladı hafiften ama bacaklarım çok kaşınıyor doktoruma yazdım ovadril losyonu söyledi başına böyle birşey gelen var mı yada o losyonu kullanıp faydasını gören 🙏🏽