Tugceks Kızlar 37+2 deyim ve geceden beri bel agrısı var oturdum mu kalkamıyorum kalktımmı oturamıyorum yürümekte bile zorlanıyorum ve ara ara biran da bıçak saplanır gibi agrı giriyor sizce normal mi doktora gitmem gerekir mi böyle yaşayan var mı ?
Ftmryynrb Tugceks merhaba aynı haftadayız bende de arada bel ağrısı oluyo bebiş büyüdükçe hareketlerim de zorlaşıyor ama herşey onlar için anne karnında ne kadar kalırlarsa ar için kadar iyi
Ftmryynrb Tugceks haftalık kontrollerinizi gidiyorsanız bence korkmayın ama kontrollerinizi aksatmadan geçen hafta bnm nst de ağrım çıktı serum verdiler baya korktum
Tugceks Ftmryynrb gidiyorum perşembe günü nst çekildi bir sıkıntı Yok şükür ama dün geceden beri şiddetli bir bel agrısı hiç geçmedi agrısında azalma da olmadı uzanıyorum kalkarken işkence çekiyorum otururken ayrı ne yapacagımı da bilemedim normalmi acaba bu