elcincos Merhaba, 39+5 teyim, kasılma, açılma vs. Hiç bir belirti yok. Benim gibi olan, normal doğum yapabilen var mıdır?
misbebek elcincos günlerimiz aynı canım bende de bi belirti yok ama olur insalah beklemekten başka bir şey yapamıyoruz bizim de doğum hikâyemizi yazacağımız gün gelecek inşallah 😇
Miniginannesiiii1111 elcincos benim arkadaş 41 e kadar bekledi aynı senin gibiydi durumu korkutmak istemem ama doktor sezeryanla aldı bebeği açılması hicbirseyi yoktu son duruma kadar ne olur bilinmez inşallah gönlündeki olur 😇❤️
Odncbtl elcincos bende dün 39.5 tim sancı acılma vs yoktu . Gece birden basladı sancı şimdi düzene girmesini bekliyom hastaneye gtmek için 😞 bugün yarın olur sizinde allah yardımcınz olsn
Beyza78 1 2 cm açılmam var ama sancı yok 3 gündür acaba sancım olucakmı diye bitaap düştüm artık akışına bırakmaya karar verdim çok rahat bi hamilelik geçirdim ama şu son ayım ölüm gibi
misbebek elcincos yarim saat önce wc için kalktıgımda nişanım geldi ay hayırlısıyla gelsin inşallah su sancı yok henüz ama 😬