Dnz2020 bende iki kayıp ve 4 tüp bebek denemesi . Maddi manevi sıkıntılar . En önemlisi her deneme de umut ediyosun bekliyosun bu sefer oldu mu acaba diye . 4. Deneme de bu iğneyi olmam gerektiği tanısına vardı tüp bebek doktorum . 4. Deneme sonrası çok şükür nasip oldu . Ne olursa olsun en iyi doktor hastane ilaç vs rabbim.nasip etmişse yiyeceği lokma varsa nasip ediyor rabbim ,bunu unutma . O yüzden her işini rabbime havale et ve gerisini düşünme . Bu teslimiyet çok rahatlatiyo insani inan 💕👭