Yasminsel cok kasiniyodu,30. Haftadayim. Bugün ilk defa lansinoh krem sürdüm gerçi daha ileri haftalarda sürüyorlar insanlar ama dayanamadım artık. Hemen işe yaradı. Kaşnmıyo şu an. Çok rahatladım umarım hep böyledir. Galiba uçlarda çatlama ve yara kaşınmayla başlıyomuş.