NisaMomy Kızlar 33 haftalık hamileyim bebiş oynarken bazen vajinaya sancı giriyo inceden sizlerde olan varmı aranızda. Doktora sormayıda unuttum🤦♀️ Neden olabilir acaba bilgisi olan varmı.
Mel123kj NisaMomy bende de aynı sıkayet var ama normal oldugunuu dusunuyorum ayakları vajına kısmıma denk gelıyor doktora demıstım normal olugunu soylemıstı
Zlhb NisaMomy halk arasında yalancı doğum sancısı denıyormus ona sanırım benımde alt bölgemde zaman zaman oluyor dun doktora sordum normal dedı
EniseEren NisaMomy normal canım daha ileri haftalarda daha çok olacak korkma bebek baskı yapıyor artık yeri daraldı beni geceleri uyutmamaya başladı o acı dönerken,yataktan kalkarken çok acıyor mesela sol tarafı özellikle 😒
NisaMomy Mel123kj anlamadım bende canım bana dönmüş dedi bebek zaten sürekli ayağıyla yukarı vuruyo, ama bu sancı girmesini anlamadım
NisaMomy EniseEren saol canım içimi rahatlattınız, virüs nedeniyle zaten hastaneye gidince tansiyonum yükseldi korkudan, bu yüzden dr da sormayı unuttum🙁 iş yapınca falan da vurmaya başlıyo acıyo yine 🤷♀️ Sağ salim kavuşalım inşallah😊