NisaMomy akıntı hamilelikte çok normal zaten. Beyaz renkli olan. Benimki bir ara sulu ve hafif yeşile çalıyordu. Ondan korktum doktoruma mesaj attım ertesi gün çağırdı kontrole. O zaman fark etti. Ve bulunduğum bölgenin en iyi doktorlarından biri 25 yoldan fazla deneyimi var. Şekil üstünde falan açıkladı yani erken doğum riskini. Her akıntı erken doğum riski var diye bir şey yok zaten ama tedbirli olmak da fayda var. Ben öyle düşünüyorum canım