Kızlar kan pıhtılaşmam var ve 4 aylık hamileyim oscapar 6000 lik igne yapıyorum göbekten hergün bi kaç kişi sürekli göbekten yapma göbeğin kalır yaglanma oluşur falan dedi ama pek bir bilgim yok doktora da gidemiyorum sorayım sürekli göbekten yapmak göbek yapar mı bilgisi olanlar ve kullananlar yazabilir mi?