Burada hep doğum hikayeleri okuyarak geçirdim o kutsal 9 ayı. Minik yavrumu kucağıma alma hayallerini kuruyordum her hikayeyi okuduğumda. Ve zorlu geçen 9 ay sonunda yavrumu kucağıma aldım. Detaylı ultrasonda bebeğimde kloroid pleksus kistleri olduğu aynı zamanda kalbinde bir delik olduğu söylendi. Bir anda insanın dünyası duruyor ve herşey önemini yitiriyor. Hep dua ettim ve başka bir doktora girmeye karar verdim. Ve yolum mükemmel bir doktorla kesişti🥰 Bu durumların geçici olduğunu ve zamanla hepsinin düzeleceğini söylemişti ve öyle de oldu. Fakaaaaat Gebeliğimin 26. haftasından itibaren ortaya çıkan yüksek tansiyon dolayısıyla hep kontrol altında olduğum bir sürece girdim. 2 kez yatış yaptım hastaneye, 2 güne bir bazen her gün hastaneye gidip geldik. ( bu süreç gerçekten çok sancılı geçiyor, bazen 10 dakikada 1 tansiyonumu ölçerken buluyordum kendimi, çok korkuyordum yavruma birşey olmasından. Aynı durumu yaşayanlar varsa öncelikle sakın kalmayı başarabilsinler çünkü stres daha çok yükselmesine neden oluyor.) 2 güne bir Nst ye bağlanıp yavrumun kalp atışlarına bakılıyordu. Son haftalarda doktoruma artık doğum olsun diye yalvardığımı hatırlıyorum.☺️. Ama zarla zorla da olsa 39+0 a gelmeyi başardım. Gelelim o mükemmel güne🥰🥰
O gece hiç uyumadım ve sabah 8 itibariyle hastanedeydik.
Yatışınız yapılıyor kan alınıyor ve bekliyorsunuz☺️ Ben hamileliğimin başından beri sezaryen istiyordum (Normal doğum çok korkutucu geliyordu🥰 normal doğum yapanlar benim için çok güçlü insanlar 👍👍)
O sırada anestezi uzmanı geldi ve spiral sezeryana karar verdik. O an itibariyle ağlamaya başladım çok korkuyordum😊 Ameliyathaneye girdik ve belimden iğne vuruldu. Ufacık bir sinek ısırığı (gerçekten 👍) sonrasında ayaklarda hafif bir elektrik çarpması oluyor be hissetmemeye başlıyorsunuz. Biraz panik olduğum için radyo açmasını rica ettim hemşireden be sağolsun kırmadı bu isteğimi💕 müzik dinliyor doktorumla sohbet ediyorduk. Bu arada 1 hemşire başınızda sizinle irtibatta kalıyor ayrılmıyor yanınızdan. Bir yanık kokusu yayıldı ve işte başlıyorlar dedim ☺️ Aradan max 2 dakika geçmeden yavrumun sesini duydum.. mükemmel bir ses💕
-“Benim oğlum mu ?”dediğimi hatırlıyorum.
Çoçuk doktoru hemen o an kontrollerini yapıp bebeği yüzünüze koyuyor. Allahım o koku, o ses, o yumuşak ten…
O an anne oldum dedim.
Bebeğimi yukarı götürdüler. Ve ağlamamdan kaynaklı mı bilmiyorum feci bir mide bulantısı oldu. Nefesim kesiliyor sandım, hemşire kusacak gibi olursanız tutmayın dedi. Biraz kustum😊 ve çooook rahatlattı👍 Kapama işlemi yarım saat sürüyor😌 gözüm hep saatteydi oğluma kavuşmak istiyordum bir an önce❤️ Ve toplamda 1 saat sonra yavrum kucağımdaydı🤱🏼
-Spinal sezaryen olanlara ufacık bir tavsiyem olsun…
Kesinlikle ameliyat boyunca kafanızı çok oynatmayın, böylelikle narkozlun çok yayılmasını engelleyeceksiniz. Ben hiç baş ağrısı çekmedim 💕
- ilk ayağa kalkıştan sonra olabildiğince ayakta kalmaya çalışın, sık sık ayağa kalkarak tur atmıştım koridorda bu hızlı toparlanmamı sağladı. Bebeğime hep ben baktım kimseden yardım almadım diyebilirim👍👍
- Doğuma girmeden 2 hafta önce göğüs ucu kremi sürmeye başlayın, acınız daha hafif olacaktır.
- Ben elbise şeklinde gecelik aldım 2 tane çünkü dikişten sonra pijamayı indirip kaldırmakta zorlanacağımı düşünmüştüm, iyi ki öyle almışım👍👍
- depend kesinlikle almalısınız hayat kurtarıcı kendisi ..
- Bolca uzun bir hikaye oldu ama elimden geldiğince ilk kez anne olacaklara yardımcı olmak istedim. Minik kuzum şimdi 3 aylık oldu bile zaman çok hızlı geçiyor. Allah tüm isteyenlere nasip etsin.. Ve siz hamişlere kolaylıklarla, sağlıkla bir doğum nasip etsin😘❤️