Muksu Merhaba kızlar, gebelikde hiç kandilom olan varmı aranızda, normal doğumu engellermi? Tedavi ile geçermi?
Kubraomer Benım ılk gebelıkte 20. Haftadan sonra cıktı bagısıklıgım düştüğü için zorunlu sezeryan oldum canım bende cok vardı