Yumurtalara bakılmadan iğne yapman doğru olmaz doktor gelişimine göre iğneyi verip vuruyor ben bu ay kullandım salı günü gittim iğneyi verdi perşembe günü vurdur dedi bende perşembe günü vuruldum salıdan perşembeye uzatmasının sebebini sordum perşembe daha da gelişecek yumurtaların o zaman vur dedi doktora mutlaka görün 🤗