26 günlük lohusayım sadece iğneyi hissettim sonrasında hiçbir şey hissetmedim 1 2 dakıka içinde hemen uyuşuyosun. İlk doğumumdu ameliyathaneye girince korktum birden başıma 5 6 hemşire doktor geldi o ortamı gördüm ve hiç bilgim yoktu nasıl olduguna dair ama korkulcak hıcbır sey yokmus. Sadece iğneyi hissediyosun. Başım da ağrımadı çünkü başımı hiç oynatmadım. Ameliyat esnasında başını oynatırsan çevirirsen baş ağrın olur. Bebeğini gösterckleri zamanda dikkat et canım çok oynatma ve çıkınca sade kahve iç başının ağrımaması için. Süt olması için petibör bisküvi,tuvalete cıkmak için ve gaz içinde kayısılı meyve suyu . Daha yeni geçtim bu yollardan 😊 çantana mutlaka kahve petibör kayısılı meyve suyu koy😊 bide pıhtılaşma varsa kanında önermem spinal bende vardı bilmiyodum doktorumda bir sey demedi meğersem bana uygun değilmiş internette oyle yazıyor o yuzden rahmim sarktı çok zorlu süreç geçirdim ama geçti şükür😊