Handenur61 Arkadaslar merhaba 16+1 hamileyim bi kac haftadir sag kasigim agriyo yururken cekiyo gibi yani uzaninca bisey yok sizlerde de oluyomu doktor muayenem 6 mayis ta ozmn sorucam doktoruma ama sizlerede danismak istedim
Nansnnsnsn Merhaba canım bende şuan 26. Haftamdayım benimde 15. Haftalarımda olmuştu bebek büyüdüğü ve rahim büyüdüğü için oluyor normal yani aklına kötü bişey getirme ☺️👶🏻👶🏻