35+5 hafta hamileyim bebeğimin erken doğum riski var nstde doğum sancısı çıktı ancak ilaçlarla durdurdular 2.400 gram kalça ve baş çevresi 2 hafta ilerden gidiyor bir sıkıntı olurmu doğumda yaşayan varmı küveze felan alınıyormu acaba lütfen yardımcı olurmusunuz? Birde gebelik şekerim çıktı zaten inslün kullanıyorum