ilknur25_ korkma tedirginde olma , aynı seyleri bende yasıyorum suanda , ve bunu neredeyse korona olayı cıkmadan öncesinde bile yaşıyordum , arasıra oluyormuş bu gebelikde , bol bol dinlen ve rezene papatya iç cok iyi geliyo sakin olman sart ayrıca , düşündükce daha cok strese giriyorsun , ben gecen hafta senin yasadıgın olayı yasadım doktora gittim az kalsın stresinden doğuruyordum , bu haftada aynıyım hala , yani korkma , korkulacak bir durum yokmuş 😊 sevgiler