Merhaba hanımlar Haziran’da normal doğumla rabbim izin verirse ikinci oğlumu kucağıma alıcam🥰Pijama olarak bu takımı sipariş verdim. Gecelik çok gerekli mi sizce?İlk doğumumun üstünden 7 yıl geçti şimdilerde hastanelerde neler oluyor kestiremiyorum gözüme😂Gecelik gerekli diyorsanızda önerebileceğiniz tesettüre uygun alabileceğim bir yer varmı acaba?🥰Jarse kumaş uzun elbise’de iş görmez mi sizce?gecelik niyetine🤪
