Kubrayucedal Nurcn canim bebegi 18. Haftadan sonra baslarsin net hissetmeye 25 26 dan sonra daha belirgin hissedersin suan cok erken
Giz4110 Nurcn ben de 15+2yim canım hiç his yok daha çok erken merak etme 4-5 haftaya kendini belli edecek inşallah 😊 🙏